آزادوار

زمانه پندی آزادوار داد مرا

آزادوار

زمانه پندی آزادوار داد مرا

معانی آزادوار

۱- نام لحن و نوایی از موسیقی اصیل ایرانی  

 صلصل باغی به باغ اندر همی نالد بدر        بلبل راغی به راغ اندر همی نالد بزار         

۲- آزادوار متشکل از دو بخش یکی آزاد (صفت آزادی)+ وار (پسوند روش و گونه و مانند)‌ به معنی روش و گونه آزادگی.  روش آزادگی زیستن. با خوی و خصلت آزادمردان. چون آزادمردان.

نظرات 5 + ارسال نظر
یوهو چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:11

بهت تبریک می گم که برای آزادوار وبلاگ درست کردی. ولی خوب بهتره که اطلاعات بیشتری در مورد ولایت آزادوار روی وبلاگت بزاری.

کاملا درسته. راستش از اونجا که خیلی رابطه خوبی با تکنولوژی ندارم این کار وقت زیادی ازم میگیره. به زودی انجامش می دم.

آزادواری جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:24 http://http://azadvar.persianblog.ir/

با عرض سلام و تشکر از مطالب خوبتون
هدف من از راه اتدازی وبلاگ http://azadvar.persianblog.ir معرفی روستا و همچنین مشارکت گرفتن از کلیه آزادواری ها جهت توسعه و پیشرفت و ابادانی روستا می باشد خوشحال میشم با مشارکت و نظر دهی در مباحث من را یاری دهید.
در ضمن در صورت امکان وبلاگ من رو ی لینک خود اضافه کنید.
همچنین می خوام بدونم ساکن کجا و در چه رشته ای تحصیل کرده اید

سلام هدف من هم همین است. من ساکن تهران هستم. ۳۸ سالمه. کارشناس ارشد پژوهش هنر از دانشگاه تهران. شاغل در سازمان میراث فرهنگی کشور. حتما وبلاگ شما را اضافه می کنم

عسکری پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:07

سلام
با تشکر از توجه شما به این روستای باستانی, لطفا به این وبلاگ نیز سری بزنید.
www.azadvar.loxblog.ir
موفق و موید باشید.

با سلام و تشکر از پیام شما. خوشحال خواهم شد اگر بتوانیم تبادل اطلاعات کنیم.

آزادواری جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:50 http://www.azadvar.loxblog.com/

سلام
با توجه به اینکه ساختمان آرامگاه سید حسن غزنوی در روستایمان در حال تخریب می باشد و در این مدت چند سال تعمیر جزیی صورت گرفته است ایا می توانی کمک کنی بوجه ای تصویب شود تا بنا تعمیر اساسی شود و از تخریب جلوگیری بعما آید . در ضمن این بنا دارای موقوفاتی دارد که در دست اداره اوقاف می باشد.که اگر فقط درآمد موقوفات صرف نوسازی بنا شود ان بنا تعمیر اساسی خواهد شد.
با تشکر

پوزش از تاخیر در پاسخ. خوشحال خواهم شد اگر بتوانم کمکی کنم. پیرمردی را می شناسم که بسیار بر این امر اصرار داشت و به همه جا سر زد. نمی دانم نتیجه ای حاصل شد یا خیر اما اگر لازم باشد من در خدمتم.

آزادواری جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:18 http://www.azadvar.loxblog.com/

سلام با توجه به اینکه آدرس وبلاگ روستای آزادوار تغییر کرده .خواهش می کنم آدرس جدید را بجای آدرس قدیم لینک کنی.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد